Jump to content


Photo

Why no one plays CS:GO :|

cs go no fucking one is playing you fagets

  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#1 Dups

Dups

    Gangsta Ass Nigga

  • Members
  • 424 posts
71
  • LocationPoland

Posted 08 February 2013 - 01:31 AM

I really like CS:GO. WHY U DON'T LIKE ITTTTTT? D:

Just tell me. Not just like "awmaigawd it sacks gtfo bich noob", but do it like this:

 

I do not like CS:GO because I'm retardedlaskjdghasg

jk, do it like this:

 

 

I do not like CS:GO because:

  • It has..................
  • It doesn't...............
  • blah blah blah
  • ???????????
  • Dups is the best CS player in the world!
  • He's voice is sexy

You know, the rest.

JUST TELL ME OMG!

 

 


76561198068434318.png

#2 mOE

mOE

    Expert

  • Members
  • 201 posts
113

Posted 08 February 2013 - 11:11 AM

wtf


Posted Image

#3 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 11:12 AM

Find us a CS:GO Non-Steam release with cracked client.dll file and many will play with you.


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#4 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 11:12 AM

Hahahaha mOE  :lol:


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#5 Dups

Dups

    Gangsta Ass Nigga

  • Members
  • 424 posts
71
  • LocationPoland

Posted 08 February 2013 - 12:51 PM

exactly as I wanted! not.

there was time when csgo costed like 3€ lol and now it's 5€

and I heard that non-steam version is already released

I got the game for free anyway, thousands of ppl got it after filling some survey.


76561198068434318.png

#6 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 01:01 PM

F**k surveys. They ask for phone number.


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#7 P_W_S Marcello

P_W_S Marcello

    Setti Housetroll

  • Members
  • 662 posts
313
  • LocationLol i dunno, never left my room

Posted 08 February 2013 - 02:43 PM

CS:GO is so fkin cheap, there isnt a reason to pirate it. I boutght it for 6,99€ to support Valve, theyre doing a great job.



#8 Dups

Dups

    Gangsta Ass Nigga

  • Members
  • 424 posts
71
  • LocationPoland

Posted 08 February 2013 - 03:31 PM

F**k surveys. They ask for phone number.

 

lol no. these surveys are for downloading hacks

they had survey about ur skills, ur computer, years of playing, k/d or something

 

_________________

 

 

Marcello, add on steam (click my sig) so i can kick yo ass @csgo

 

 


76561198068434318.png

#9 Sharpshooter

Sharpshooter

    One of us

  • Members
  • 149 posts
35
  • LocationNafplion,Greece

Posted 08 February 2013 - 03:38 PM

Global Offensive still needs some work to become  better. Take into consideration that weapons are not balanced yet.



#10 Heady

Heady

    Member

  • Moderators - Admin
  • 2,162 posts
913

Posted 08 February 2013 - 04:02 PM

Pirating a game @ this price  :facepalm: :P



#11 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 06:35 PM

Pirating a game @ this price  :facepalm:  :P

 

Hobby  ;)


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#12 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 07:29 PM

Ok i took a hard decision. I'm going to buy CS:S & CS:GO this weekend. There is an offer on steam and i will pay less than 10 € for both of them.

 

I will buy CS:S cause i'm addicted to it, so i think it deserves it. On the other hand i will buy CS:GO cause i'm f***ing tired of SKIDROW and the rest of them. I'm f***ing waiting this f***ing game to get cracked for entire f***ing months, but as we all see they all receive God damn "food" from valve so not to crack it. So f***k this! I will do it. lol


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#13 Dups

Dups

    Gangsta Ass Nigga

  • Members
  • 424 posts
71
  • LocationPoland

Posted 08 February 2013 - 08:06 PM

OMG SNIPER!

U'RE AMAZING!

I'm really happy about that, really! My mission is done. I can die in peace.

 

VALVE DESERVES OUR MONEY SETTI!

ALL BUY THEIR SHIZ!

imagine life without valve... u wouldn't be no life kiddos like u're now! that'd be really sad! NO CS! what we would do if there was no cs? Study? Get good job? Wife/Husband? Money? No butthurt?

PFFFFFFF WHO NEEDS DAAAAT

 

ALL BUY CS U NON STEAMERS! (also get left 4 dead 2, would be fun to play with settis)

pirating such a good game is like... is like... like... steali... no.

IS LIKE GETTING CAUGHT MASTURBATING!

 

REAL TALK HOMIE. 

 

 

ALSO:

 

Some great guy I knew said something like this:

...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...

  :-D


76561198068434318.png

#14 P_W_S Marcello

P_W_S Marcello

    Setti Housetroll

  • Members
  • 662 posts
313
  • LocationLol i dunno, never left my room

Posted 08 February 2013 - 08:16 PM

U also got L4d2 ? :D



#15 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 08:16 PM

Haha  :lol:

Lol these to games will be my first Steam games hahah  :lol:

mOE will not believe his eyes when he finds out that i will buy Steam games. Hahaha  :lol:

 

About L4D2 i don't think i will buy it. It's good game, i was playing it once (cracked), but i stopped. I didn't became addicted to it. CS 4 life!! I have been playing all the CS versions. I'm still playing CS:S and now i will start CS:GO too. And who knows. Maybe i will become addicted to it too. :P


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#16 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 08:20 PM

ALSO:

 

Some great guy I knew said something like this:

...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...

:-D

 

Hahahaha yea  :lol:


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#17 P_W_S Marcello

P_W_S Marcello

    Setti Housetroll

  • Members
  • 662 posts
313
  • LocationLol i dunno, never left my room

Posted 08 February 2013 - 08:20 PM

pirating such a good game is like... is like... like... steali... no.

IS LIKE GETTING CAUGHT MASTURBATING!

Pirating such cheap games is like raping kids



#18 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 08:22 PM

Aaaaaahahahahahhahaha Marcellooo!!! hhahaha  :lol:


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...


#19 Dups

Dups

    Gangsta Ass Nigga

  • Members
  • 424 posts
71
  • LocationPoland

Posted 08 February 2013 - 08:26 PM

pirating such a good game is like... is like... like... steali... no.

IS LIKE GETTING CAUGHT MASTURBATING!

Pirating such CHEAP games is like raping kids

exactly.

 

still no one responded why a lot of ppl dislike csgo so hard.


76561198068434318.png

#20 SNiPY

SNiPY

    //Aggressive Gaming™

  • Moderators - Admin
  • 3,477 posts
577
  • LocationGreece

Posted 08 February 2013 - 08:29 PM

Until now i was telling the others to add me on Steam cause i couldn't. To enable the add on Steam and some other features, you must have at least one Steam game purchased. So by buying these games will solve this issue of mine too. Hahaha lol  :lol:


...you can achieve immortality, simply by doing one great thing...






Also tagged with one or more of these keywords: cs, go, no, fucking, one, is, playing, you, fagets

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users